maanantaina

OLEN ELOSSA


Heissan!


Ompas todella outoa tulla päivittämään tänne 3 vuoden tauon jälkeen.
Mistäköhän tässä alottais. Aika paljon on elämä muuttunut siitä mitä olen tänne viimeeksi päivitellyt.
Tällä hetkellä olen 22vuotias, töissä kokkina, parisuhteessa sekä muutenkin elämä on mallillaan, ja toistaseksi asun vieläkin lappeenrannassa.
En usko, että miun tarvitsee pyydellä anteeksi monen vuoden hiljaiselosta tai vastaavaa.
Uskon, että välillä tulee vaan taukoa tietyissä asioissa ja se on ihan sallittuakin :-)
Oon muutamina kertoina lueskellut tätä miun ''vanhaa'' blogia ja selaillut kuvia täältä.
Parhaimmat oon tallentanut, ja loput poistanut kaikkien tekstien kera.
Ajattelin nyt aloittaa puhtaalta pöydältä taas päivittämään täällä blogissa aiheesta riippumatta!

Toivottavasti teillä oli ihana juhannus, miulla oli ainakin. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti